lunch dags

Håller på att fixa med lite lunch, blir potatisbullar, bacon och lingon- mums. Efter det ska vi dra ut en sväng till Ikea/Ikano :) Se vad man hittar för kul, En foundation ska iaf inhandlas, min fick jag misshandla imorse för att få ut en skvätt! Kontisgt att inte mascaran är slut också, dem brukar ju envisas med att göra det samtidigt, just dem 2 sakerna som är så tråkigt att lägga pengar på!

Går dagen var så luugn så det fanns inte, eller kvällen ska man nog säga. Jag jobbade till 18, men gjorde mig faktiskt ingenting, var faktiskt trevligt, drack en öl osådär. Men jävligt trött i kroppen när jag kom hem, så fick bli en soffkväll, med Pizza framför idol :)

Näehepp nu börjar nog maten bli klar, sen drar vi.. kom på att jag vill kolla lite på jacka, fryyyyyyyser som en tok i den jag ahr nu :(

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0