mys med en himla massa ljus

Superduper mätt, Precis ätit Lasagne, mums. Och nu ligger jag i soffan och väntar på att "ensamm mamma söker" Ska börja, och efter det ska jag se " vem kan slå Fhilip och Fredrik" en helt ok tvkväll med andra ord, dessutom en ok söndags kväl över huvudtaget. 
Har haft en lugn och skön helg. Dagen idag har spenderats i Nkpg, Jag är på jakt efter en jacka somsagt och trodde jag skulle hitta nått fint i nkpg men icke, fick med mig en kofta och ett nagellack istället. Så jakten fortsätter. Trevligt att umgås lite med Ewelina iaf, blev käk och somsagt lite shopping.
Nu längtar jag en hel del till lönen kommer nästa helg, hittade nämligen ett par super snygga skor som jag vill ha! men kände att jag inte riktigt hade råd idag, och min man skulle bli mindre glad om jag kom hem med ännu ett par skor som ska stå på skohyllan och trängas, Men kan man ens ha för många skor? NEJ inte enligt mig, älskar skor och just nu är skomodet så galet snyggt så det finns inte.


nu börjar ensamm mamma, så ska somsagt se det!
Mysig söndagkväll allihopa


Kommentarer
Postat av: Ellen

Massa levande ljus är ju bland det bästa som finns nu till hösten :-)

2009-10-18 @ 22:46:25
URL: http://ellene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0