Vråål hungrig!

Jag är vrååååååålhungrig, idag lagas det Stroganoff och ris här hemma. mumsmums.
Dagen idag har i vanlig ordning spenderats på jobbet till halv 5. Efter drog jag hem och hade med mig Jonas för att klippa han :) Efter det åkte jag till polistationen och hämta ut mitt pass som var oerhört fint ( inte) haha hatar att man måste se så allvarlig ut, inte ett minsta leende.. Men va tusan, vem bryr sig?

Japp, det är det jag har hunnit med dagen till ära. Ikväll blir det tvmys, andra avenyn och sen ja nått mer? känns som det var nått mer jag såg fram emot att se.
Tror ni företsten jag kom ihåg att springa in på HM idag och testa jackan? ne förstårs inte. haha fan nu blir det nog ändå att beställa hem den, eller ska jag ge det en dag till att försöka påminna mig?! Är ju att jag vill se hur den är i storlek, orkar inte beställa hem så blir det fel så jag måste skicka tillbaka och krångla. Vi får se, ska tänka över det under kvällen.

Näe ni, nu ska jag ut och röra runt i riset och se om det vill bli klart snart innan min mage bokstavligen avlider av hunger!

kramkram

Kommentarer
Postat av: sebastiannn

Är det okej att vi killar bär smink, (foundation)?

Jag är verkligen behov av ett svar ! Så kommentera inlägget på bloggen !:)KYSS <3

2009-10-13 @ 19:08:04
URL: http://sebastiannn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0