ännu ett givande inlägg

hoppsan, såg på svtplay att man kunde se andra avenyn avsnittet där , så jag och mannen slängde oss i soffan och kolla på det alldeles nyss istället för att vänta till 21! Var helt okej faktiskt. Snart börjar ju idol med, men skiter nog i det.  Sitter och väntar på att Adeline ska ringa så jag kan traska ner till henne en sväng och gå en liten promenad!
Gjorde det igår oxå, riktigt gött att va ute lite, än att bara dega ner hemma efter jobbet.

Dagen idag var lite sisådär, gick trögt på jobbet och jag hade ingen motivation alls till nått kändes det som, hoppas morgondagen bjuder på en vändning och det går kanon, vore skönt, riktigt gött.

Näheeeep, ska nog dra på mig lite myskläder eller iaf en mysig tröja och hoppas på att min snutt ringer snaaaart:P

givande inlägg? haha men men, jag skriver bara för att....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0