"Det är inte lätt när det är svårt "

hemma från jobbet nu, en helt ok dag men hoppas på bättre imorn :) eller iaf liknande!
Snart dags för mat, blir stektkött, potatisklyftor och ungsgratinerade rotfrukter eller vad det nu är :)
Sen funderar jag på en riktigt lång promenad, är sugen på att ta på mig ipoden och bara gå och gå, så det tänker jag göra också. Bäst jag laddar den nu med detsamma för batteriet dog sist!

Har väl igentligen inget vettigt att skriva, händer inte så mycket roligt just nu, dagarna rullar på somvanligt. Skulle vara roligt om det hände nått kul, men vad skulle det vara?


Nu ringer klockan, maten är klar!
Hejhopp



Kommentarer
Postat av: Marie

Snygg bild på dig sötis! Hoppas allt är bra med både dig & Adeline!!

2009-09-08 @ 08:53:52
URL: http://mommari.webblogg.se/
Postat av: Marie

Aldrig fel med en ledig dag, dock blir det ju en del helgjobbande. Därav lediga vardagar.. Bara fint med mig, livet rullar!Du får hälsa till henne & se till att dra med henne hit någon gång.. Vore mysigt tt träffa er snart ju, evigheter sedan!

2009-09-08 @ 10:34:37
URL: http://mommari.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0