En vecka sen

hoppsan hejsan. ingen vidare värst bra uppdatering här inne ser jag.. Men har inte haft någon lust eller insperation till att blogga den senaste veckan.  Inte känt mig sådär tiptopp direkt heller av olika anledningar, men försöker blogga lite när jag känner för det helt enkelt..

jobbveckan lider mot sitt slut, det gillar vi! Det firar vi (några på jobbet ) med att dra fram en vinare och sen bowla, ska bli riktigt riktigt roligt faktiskt :)

Aj, nu upptäckte jag en såndär knutt eller vad det heter i ryggen, har väl minst en miljon såna som ploppar upp lite titt som tätt, ska verkligen ta tag i att ringa massören vi har på jobbet eller vad man säger och boka en tid, dags att ge min rygg massage iaf.

Trött som tusan är jag oxå, varit trött hela veckan känns det som, tror mycket beror på att det lbörjar bli höst och mörkret smyger sig på rätt tidigt om kvällarna.

Nu ska jag kolla lite på idol som jag missade förut, kollade på nya Wallander istället- helt ok film. Men den förra var riktigt bra så lever på den till nästa kommer.

Vi hörs, ha en kul helg.

Kommentarer
Postat av: Erica

Kul att bowla :)

Jag är också ovanligt trött nu för tiden... :/

2009-09-18 @ 11:33:20
URL: http://erkiperki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0