ett sånt där intressant inlägg!

oj vad "lite" klockan är igentligen.. Jag ligger i sängen med datorn på magen, eller ne i knätt och kollar runt lite. Börjar känna mig lite trött och skulle mycket väl tänka mig att gosa ner under täcket och slockna. Så det får bli så snart faktiskt..

Dagen idag, ingen speciellt bra dag, eller bra och bra. Jobbmässigt var det en skitdag, men jag hoppas det bara var en svacka för dagen och att jag tar igen det imorgon, annars blir jag sur. När jag slutat så trampade jag hem som en dåre för att sen låsa upp dörren och mötas av en söt liten post avi MEN när jag låste upp dörren med spänning och öppnade dörren med ett ryck så mötes jag av ett hav med reklam (ibland undrar jag om vi får alla grannars reklam oxå!?) jag kastade runt alla blad och tidningar i hallen för att hitta min avi men icke, bara en jävla massa reklam som jag fullständigt sket i idag, Med en sur min kastade jag mig i soffan tjurade! Fan jag som verkligen trodde att jag skulle få min mobil idag.
Det som är mest irriterande är att jag ringde Tele 2 och frågade varit min leverans höll hus och dem sa att den var framme på uthämtningstället, och när jag då frågade om jag skulle kunna få kolinummret så jag kunde hämta ut den idag så svarade hon NEJ!!!! vadå nej!!!!!!!!!!!!!!!!!!! försäkerhetsskull så fick dem inte göra så , så jag fick faktiskt vänta till min avi kom.
haha intressant för er att vet om min längtan efter min mobil va? Men jag skriver för min egen skull och för att jag tycker det är kul, sen om ni väljer att läsa eller inte det är ert val gott folk!

nähä, en dag imorgon oxå, Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0