Liseberg

Godmorgon:) Uppe tidigt även fast det är Lördag.
Mitt Lag på jobbet vann tävlingen så idag ska vi spendera dagen på Liseberg, Ska bli riktigt roligt. Var ett tag sen jag var där nu faktiskt. Kan vara i 9an ? ajja Det ska iaf bli trevligt. Ska snart cykla ner till jobbet, vi skulle ses där halv 10 sen öser vi till Göteborg i bilar :)

Så det är så min dag kommer bli, såg på smhi att det ska regna underdagen men uppehåll på kvällen. Tur med uppehåll då iaf men ändå skönare om det hade vart hela dagen.

Så nu ska jag fixa klart lite sen, så jobbigt för inte tänkt ha väska med mig då det är så jobbigt med alla karuseller! Men tar nog med mig en endå så lämna jag den i bilen sen, så får det bli!

Ha en bra dag hörrni..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0