ännu en dag sängliggandes :/


Min andra dag tillbringad i sängen.. Men har iaf orkat vädra våra täcken och grejer och försökt få in lite friskluft här hemma så mina basiller försvinner från lägenhete så kanske man mår lite bättre snart.
Mamma och pappa kommer hit sen och lämnar Didrick, saknar han så blir mysigt att han kommer hem igen. Lämnade han där i söndags kväll så han har haft det riktigt bra nu de här soliga dagarna, kunnat springa in och ut som han vill eftersom mamma haft altandörren öppen hela dagarna:) Skönt. Hoppas det här vädret håller i sig ett tag nu, så är nog snart sommaren här, längtar som aldrig förr.
Nästa torsdag åker jag och anna till Norge så hoppas verkligen det är soligt och fint när vi är där så man kan spendera mesta dels av tiden ute på fik mm, vore helt underbart :)

Som ni ser så har jag en ny header:) Erica ligger oxå hemma och är sjuk så då fixade hon till den åt mig, blir alltid så nöjd när hon hjälper mig, grymt duktig är du, tack så mycket ♥

Nähepp, ska man göra, så trååååååkigt att vara sjuk, rastlös så det finns inte :( Hoppas på att friskna till från den här skiten snart.

Kollade bilder förut från när vi fick hem didden, lilla bebisen så liten han var



Bilder från hans första bad här hemma, inte så omtyckt av herrn sjäv



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0