bättre sent än aldrig..

Rätt dålig uppdatering från min sida, MEN jag har inte haft lust eller ork helt enkelt.. Men nu kommer ett litet..

Ja vad har hänt?
Jag och Anna kom iväg till Norge sen dock 20 timmar senare än beräknad ankomst samt en hotell natt i Oslo. Men hade en grymt roligt helg tillsammans med mina underbart fina tjejer!
Annars så har det bara varit som vanligt jobb jobb jobb.. Men nu är det äntligen helg.. Slutade klockan 1 och då drog jag en repa på stan tillsammans med Teppan.
Kvällen blir lugn även fast det är Valborg, men det gör mig ingenting. Blir att spendera helgen i nkpg med familj. Trevligt det oxå.. Känns som valborg var mer kul när man var yngre ut och supa sen var kvällen fulländad, hehe..

Nu ska jag styra lite här hemma, snart kommer mannen då ska vi bara kolla upp en sak angående min deklaration till företaget som förövrigt är väldigt svårt, tur man får hjälp annars vet jag inte hur det skulle sluta!

Ha en riktigt kul kväll/helg.
Kram


Kommentarer
Postat av: sandra

Jag vill se bilder från helgen johannapanna! :D

2010-04-30 @ 19:07:20
Postat av: Anonym

Det kommer, men har tyvärr inte så många. Kameran låg mest i väskan där den gjorde mindre nytta! PUSS

2010-05-01 @ 00:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0