fy tusan....



KUL! så här har jag det nu nerbäddad i sängen med duntäcket och en extra tjockfilt på det:( skit..
Räckte tydligen inte med att ta det lugnt igår och hoppa ner i sängen typ direkt efter jobbet, nope vaknade upp vid 2 inatt och frös som jag vet inte vad, halsen kändes stor som ett hus och min kropp värker,har så jävla ont i nacken. Blir sängen hela dagen. Ser inte ut som sol ute, tur det annars hade jag blvit galen.

kände att det blev ett litet "tycka synd om mig själv inlägg"

ha en bra dag ni andra

Kommentarer
Postat av: Marie

Usch, inget kul att vara sjuk gumman.. Själv har jag varit sjuk snart tre veckor, hoppas du slipper va dålig så länge.. Krya på dig!

2010-04-13 @ 21:04:55
URL: http://mommari.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0