Helgen som vart

ÅH, Vilket toppen väder det är, hopas det håller i sig hela dagen om inte hela veckan vore ju oxå gött..
Fan vad najs! Hppas på veckan rullar på fort så det helg snart igen :P
Men denna helg har varit kanon bra. I lördags så Åkte jag till Sandra och umgick med familjen andersson hela kvällen vilket var super trevligt, gårdagen bjöd först på tvättstuga sen en fika nere på steve´s tillsammans med sandra och susann ochpå kvällen åkte jag och Jokke och grillade på lunnebjöärke med sandra med familjen samt Emmis :)  mysigt och gott som satan!
Så det har varit min helg, och det roligaste nu är att nästa Torsdag åker jag och Anna upp till Sandra och Emma i Bergen. Som jag längtar, ska bli mysigt, se hur dem har det där :):)Så snart ses vi igen tjejer :)

Ska snart kladda på mascara sen cykla ner till jobbet, det tar emot som alltid men solen gör det lättare helt klart!
påtal om annat, det känns att pollen har börjat komma nu, fy vad täppt och allt jag börjat bli inte ett dugg roligt. Kanske ska köpa lite medeciner idag!?

Ha en fin dag..


Kommentarer
Postat av: sandra

Det har vekligen varit en toppenhelg!! Längtar också som tusan till nästa vecka :D:D saknar er redan ;)

2010-04-13 @ 19:33:52
URL: http://sandraeandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0