16 augusti

Halloooj.

Just nu sitter jag här och har lite tråkigt.. Grått väder och knäpptyst i lägenheten, didden har somnat i sin fina zebra säng.. Mysigt.. skulle vilja sova en stund jag med, men då  blir jag så jäkla seg isf.. Ska iväg till Teorilektionen halv 5-6..
Vaknade vid halv 9 idag då Didde ville ut på en liten morgon promenad.. Åkte sedan ner till gamla jobbet och hämtade lite papper och satt och pratade strunt med Teppan och Adeline:) Efter det åkte jag hem och har inte gjort så  mycket.. Väntar på bättre tider helt enkelt..
Fick nyss en trevligt sms som jag tyvärr inte tänker berätta någonting om nu, tar det när det blir akuellt isf.. hehe hoppas ni blir nyfikna:P

Helgen har iaf varit lung, som vanligt:) Åkte till kimstad i lördags och åt tillsammans med familjen sedan stannde jag där till söndag då jokke ändå var borta hela lördagen samt tills sent på natten.  Sen igår (söndag) spenderade vi kvällen i tvättstugan, jippi haha eller inte.. men somsagt alltid skönt med allt ny tvättat, påtala om det så måste jag para alla strumpor som jag inte orkade igår...

Kram


Bild från midsommarhelgen..

Kommentarer
Postat av: Erica

Klart man blir nyfiken :D

2010-08-16 @ 22:27:03
URL: http://fruuktsoppa.blogg.se/
Postat av: Malin

Så klart man blir nyfiken din elaking :-P

2010-08-17 @ 17:01:47
URL: http://malinwisth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0