17 Augusti


Sitter i soffan och glor på tv.. Precis fått massage av min älskling. Sjukt skönt, se om man kan få 10 min sen när vi ska sova oxå:p

Bakade en kladdkaka förut  men smällt marabou choklad i, se hur den smakar sen. ska bara få fasta till sig.. En riktig sockerbomb med andra ord, men va tusan hur ofta gör man det ?!
Dagen idag har inte bestått av mycket annars faktiskt, promenader med didde och lagat middag.
Och föresten skickat iväg ett cv som jag hooooooooooooooooppas jag får, håller tummarna. vill vill vill..


Och Imorgon är en stor dag, Jag ska ha min första körlektion på förmiddagen, känns så sjukt bra och roligt, men lite nervös är jag allt.. Men går nog fint och gör det inte det så är jag ju där för att lära mig..

Nu ska jag kolla till kladdisen:P
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0