20 Augusti

Tjohoooooooooooooooooooooooooooo JAG FICK JOBBET!!!!
Känns så jävla gött, börjar jobba på måndag:) Snabba puckar.


På förmiddagen rullade jag och lilltjejen ner på stan för att kolla runt lite i butiken.. Mysigt med promenad ner dit men blev rätt varmt.. Fick med mig hem en super snygg tjocktröja (ska visa bild sen) lööööve it.
Efter det storsade vi runt lite och jag fick mitt samtal att jag fått jobbet, vilket gjorde mig super glad så ringde världen och berättade om min lycka:p Drog en pling till Teppan som jag visste har lunch kl12, så möte upp henne och vi köpte med oss lite lunch och satt på våran gamla "ljugar bänk" och snackade strunt.

Efter det så rullade jag och mini hemmåt där det nalkades lunch för henne.. Efter det känns det som jag byt hennes lilla blöja 1000000 gånger då hon inte bestämt sig för om hon är klar med hmm vi säger "Nr2" eller inte.. Men nu så, nu ligger hon i sängen och babblar med Katten findus, tänkte att hon kanske kunde stänga sin blå och ta en tupplur.. vi får väl se..  Sen drar vi iaf in till Norrköping och träffar upp familjen och drar en repa på marknaden..


Ha en trevlig helg gott folk, det ska jag ha!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Marie

Grattis till jobbet! Salong eller?

2010-08-20 @ 21:02:41
URL: http://mommari.webblogg.se/
Postat av: Erica

GRATTTTTTTIS!!!!!!! <3

2010-08-20 @ 21:33:42
URL: http://fruuktsoppa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0