21 Augusti

Hej hopp.. Sitter i soffan och latar mig lite med en smarrig burkpepsi med sugrör, mumms:D
Var på stan en sväng förut med Amelie.. i tog en lunch på steve´s sen sprang vi in på stadium så köpte jag ett par snygga träningsskor som jag dock ska ha på jobbet.. Viktigt med bra skor när man står hela dagarna.







Vad tycks? Är riktigt nöjd, sköna samt snygga.. Är riktigt förtjust i nike.. Köpte ju mina sneakers i våras av märket Nike.



Ska snart börja leta fram sköna kläder till kvällen. Vi ska åka iväg med Jokke´s familj och fiska kräftor precis som förra året:) Ska bli kul och hoppas vi får med oss massa hem!


Kommentarer
Postat av: lisamatilda.

jag tänkte tjäna lit snabba cash på stadiumlagret i ett halvår nu, så jag börjar där imorrn faktiskt. byter ner mig och upp mig på sammma gång :) var jobbar du?

2010-08-29 @ 20:47:29
URL: http://ziingoalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0