29 augusti


Ligger och slappar lite, Har tvättstugan mellan 18-23 så man hinner inte så mkt mellan varven, och just denna tvätt"dag" har vi en massa tvätt:/ men så skönt när allt är rent och allt finns att välja på i garderoben:)

Igår blev det en myskväll här hemma. Vi hade planer på att gå ner på stan och ta nån öl med Jokkes jobbarkompis + sambo MEN vi blev så trötta efter maten så en kväll med soffläge pch en film kändes lite bättre..
Vi drog igång en film som var rätt bra SALT heter den, Eller den var bra tills jag somnade efter ca halva tiden. så typiskt mig.. men har varit så trött efter arbetsveckan som varit så mina ögon ville inte riktigt mer.. gött sov ja iaf,hehe..
å idag var jag pigg och ville göra nått, en liten söndagsångest då man känner att man måste göra nått för att inte dagen ska va seg o tråkig hemma så det snart är Måndag.. Vi tänkte smultronstället men så kändes det inte okej ändå, glass och höstkänsla gick inte ihop så jag slängde ihop en mumsig äppelpaj som vi tog med till mamma och pappa och fikade på-mums! Kände att det var roligare att göra nått så didde får hänga med efter som han är hemma en del i veckorna...

Imorgon börjar jag mina riktiga tider på jobbet, slut på "introdution"(stavning?) veckan så imorgon ringer klockan 05:00 cykla till jobbet halv 6 sen stämpla in 05:50 väldigt tidigt men klart det går.. men lite ovant är det ju alltid..
slutar kl 15..


Nähe, måste rusa ner och hänga tvätten samt slänga in nya maskiner!
Natti

Kommentarer
Postat av: malin

jag saknar er dar hemma!!!!

Men har de slappt o skont har nere :)

PUSSSSSSSS <3

2010-08-31 @ 16:31:16
URL: http://malinwisth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0