80 års kalas dagen lång!

Nu är jag äntligen hemma, efter en heldag hos min söta mormor som fyller 80 år idag. Eller äntligen och äntligen, har varit en super trevlig dag, MEN nu är jag trött och helt fullproppad i min mage med kakor och smörgåstårta!
Så nu känner jag mig GRYMT laddad för ett mördarpass imorgon på gymmet, fan var kroppen ska få känna att den lever..  Missade ju tränignen både i lördags och idag så det är inte mer än rätt!

Har iaf haft en trevlig dag somsagt, träffat massa släkt man nästan aldrig träffar, vääldigt vääääldigt sällan iaf. Har känts konstigt att inte jobba idag, men jag klagar absolut inte!

Ska snart krypa ner i sängen, hoppas på söööööööööömn inatt.  Börjat sova så dåligt på nätterna vilket är galet jobbigt.

Med detta säger jag godnatt.



5 dagar kvar
, lilla hjärtat

Kommentarer
Postat av: sandra

Vad kul med kaaalas :D smörgåstårta låter inte helt fel heller ;) hihi

Saknar dej pluttis!!

2010-02-01 @ 23:36:13
URL: http://sandraeandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0