FredagsMYS

Äntligen Fredag, tusan vad skönt! känner mig lite halv hängig i kroppen så det blir en lugn och mysig helg (vilket jag oftast har men ändå)
Sitter på jobbet och japp jobbar. Hoppas på att sluta kl 3 idag, Efter det blir det att åka till mina päron för lite fredagsmys och hämta hem min lilla älskling. Didrick har varit hos mina föräldrar sedan Tisdag kväll så nu saknar jag honom en massor, så det ska bli trevligt.  Sugen på att bomba brorsan och Malin oxå, dem flyttar nu i helgen och jag är så nyfiken på hur det ser ut :)

Nähe ni tar lite tid o skiva det här inlägget då jag somsagt jobbar samtidigt, så jag avrundar här med ett,
Trevlig helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0