Godmorgon

ligger i sängen och myser fortfaranade, vaknade för en 30 min sen. lilleman ligger fortfarande och snarkar och min man likaså:) Mannen tog morgonrundan imorse vilket uppskattades, sjukt trött.
Min helg har varit väldigt bra måste jag säga, i Fredags åkte vi hem till mamma och pappa, åt mat och kollade let´s dance o sådär. Vi sov ävn kvar vilket var super mysigt. Dem ar barnvakt åt Melissa oxå så det var inte helt fel, en joddlande liten tös får jag aldrig nog av, så mysig hon är. I lördags hängde jag med mamma och pappa till ingelsta shopping, fikade och shoppade, så medans mamma och pappa handlade mat så rullade jag och Melissa runt i ett par butiker, och då insåg jag att alla butiker är inte det lättaste att ta sig igenom med en barnvagn, synd!

Går kvällen var super mysig, vi promenerade bort till Maria och Daniel på middag och melodifestivalen mys, riktigt trevligt. Heja didrick som både orkade och ville traska hela vägen dit själv dessutom, på hemvägen blev det dock ligga och lata sig i väskan istället, helt sjukt trött var han.
Jag är grymt sugen på en riktigt mumsig stor frukost,så ska se vad jag kan rota fram :) gött..

Idag blir det spendera några timmar i tvättstugan, trevligt,njaa men skönt efteråt iaf.
Nu ska jag nog styra upp frullen här hemma, på återseende!


tror jag har en massa söta kort på Nowa och Didde från helgen som jag lägger upp sen :)

Kommentarer
Postat av: Marie

låter som en lugn & urmysig helg.. jag har helt missat allt som har med melodifestivalen iår & ligger 2 avsnitt efter i let´s dance.. jag har lite att ta igen!

2010-02-28 @ 13:28:10
URL: http://mommari.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0