Min fina födelsedag♥ Tack.

Vill tacka för en fantastiskt bra födelsedag:)
Vaknade av sång och frukost på sängen och paket utav min fina sambo. Blev mys morgon helt enkelt.
På jobbet mötes jag av att min plats var fylld med ett par ballonger med roliga texter på och fika utav fina vänner på jobbet :) haha underbart vacker sång av arbetskollegerna!
Och ikväll har jag haft mina föräldra, mormor & morfar samt Jonas, Malin Wille och Melissa på kalas. Vi åt exotisk planka och sen päronopera till fika- Gott gott. Massa paket blev det då oxå. TACK SÅ JÄTTE MYCKET

En helt underbart bra dag somsagt Tack alla fina ♥



OCH så var det det här med Lördag, vad händer imorgon?!
Jo vid 10 imorgon förmiddag så styr vi bilen upp till Nyköping för att hämta hem våran lilla bebis, ja dock en på 4a ben såklart. Jag är så grymt glad, och det är den sötaste lilla plutten jag vet. En Jack Russel hane på 8 veckor ska flytta in på hjälmsätersgatan, det ska bli galet roligt. Har saknat att ha hundar omkring mig sen jag flyttade hemifrån för 1 år sen så nu kände jag att det var dags, eller har varit sugen bra länge men nu har vi äntligen hittat den rätta som vi båda verkligen fastnade för, Perfekt helt enkelt.

Här har vi våran lilla Didrick



Nu ska jag återgå till tv tittande, sen sova för om det är någon som vill att det ska bli Lördag så är det JAG!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Erica

SÖT!!! Fint namn också :) Hoppas mitt grattis sms kom fram ;)

2010-02-06 @ 00:03:39
URL: http://erkiperki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0