utväxt på väg bort!

yes yes, sitter med färg i håret nu, så skönt och få bort min hemska utväxt.
Mamma och pappa har varit härpå ne fika samt lämna Didde, mys o ha han hemma igen, Tack snälla mamma och pappa för hjälpen ♥..
Ska snart skölja ut färgen och efter det blir det mat. Sen ska jag och didde skutta ner till Adeline en liten sväng och hälsa på Enzo, och Zimba såklart..

Dagen på jobbet kändes bra. Och efter bobbet klippte jag jonas sen brasade jag och mannen och köpte hundmat till vår lille skit.  En runda in på maxi och köpte 3 saker, intressant för er? men det roliga va att vi fick avscanning idag, HEJA oss. hatar när man får det när man storhandlar så därför scannar jag när jag bara ska köpa lite saker för att matcha in avscanningen då och ja vi lyckas ju..

Näe nu, 5 min sen ska färgen ur..
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0