bada eller inte bada? det är frågan

jag fryser! Så sitter i tankarna på att ta ett varmt skumbad eller en kopp tv och krypa ner under e filt och se tv,hmm!?
Idag tog jag en promenad hem från jobbet, var faktiskt ganska jobbigt i dem skorna jag hade idag, pluffsa fram i snön med benen på helspänn, men hem kom jag.. hehe.. skönt med en promenad faktiskt.
Sen dess har jag hunnit göra mat samt äta,Lax blev det,mums. kollat på en gammal bra film på tvn oxå "liver är en schlager"bra skit.
Och ja nu sitter jag här i soffan i valet och kvalet med bad eller inte.. så jobbigt o blöta håret och föna det och greja (duschade i morse så det behövs inte liksom ).
Hockey på tvn nu med, inte så sugen på det, så bänkat mig framför datorn, även att jag sitter 8h på jobbet framför en dator, men men.
Fredag imorgon, grymt skönt. Dagen idag var bra för alla utom mig, vill strycka den ur kalendern, visst 0a inte men ändå. imorgon blir det nog bara en lugn hemma kväll med let´s dance,skönt..


Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0