en ganska vanlig torsdag helt enkelt

Hejhopp.. Precis legat i sängen och kollat på "se upp för dorrarna" :Dhehe. Och nu har jag förflyttat mig till soffan och joinar mannen här ute. Fan är så jäkla sötsugen hela tiden, hatar denna jävla vecka som inträffar en gång i månaden, Gett mig på en chokladkartong som inte ens är god,men väljer bitar med omsorg och sväljer ner med lite lättdryck, haha fan vad sorgligt det låter men så är det. Ställt den långt bort nu så jag inte ska röra skiten. Tänkte snart hoppa in i en vaaaarm lång dusch, så frusen i kroppen, herregud vad kallt det är ute allså! Istid är det ju tal om , hahah har dem där människorna inget bättre för sig som rent utav gissar sig fram hela tiden medklimat hit och dit, trött påt..

Imorgon är det iaf Fredag, känns hel knasigt när man var ledig igår då fick man liksom lite helg känsla, sen jobbar idag sen helt plötsligt är det helg igen, konstig känsla men jag gillart otroligt mycket, mindre kul när alla "helger" är slut och man återgår till normala veckor igen, men bara bita ihop:) Vad sker i helgen då gott folk? jag själv har inga direkta planer alls och det känns väldigt skönt, bara ta det lugnt och göra det man känner för, tror vi ska ge oss på köket och göra en förändring där, Bilder kommer före och efter :) Hoppas bara det blir bra.

Är galet sugen på att åka till Sthlm för mys och shopping, Mamma och jag pratade om att boka en hotellnatt framåt våren och en shoppingdag där, Skulle vara jätte mysigt, Bara jag och min fina mamma ♥

Nu blir det dusch sen krypa ner i sängen och läsa min bok "Emma, mias dotter" Fortsättning på gömda, Asyl och mias hemlighet. Gillar dom böckerna grymt mycket.

Godnatt


Kommentarer
Postat av: EmelieCatrine

SV; Jo, jag vet.. Men äh, skitsamma. En del bär ju upp kläderna bättre än andra :) Jobbigt på ett sätt att åka upp till Sthlm jämt också.



Jaha okej, men gud vad konstigt. Jag är också 88a, men känner inte igen dig för fem öre :) Pluggar du i Linköping nu då eller? Vart i Norrköping är du ifrån då?



Kramar!

2010-01-07 @ 21:46:57
URL: http://emeliecatrine.blogg.se/
Postat av: EmelieCatrine

SV; Jaha, Kimstad. Vet du vem Daniela Johansson är? Okej, Kungsgård. Vad läste du där då? Kände massa folk där :) Jag gick på Haga, Barn och fritid/samhäll.



Ja, äntligen fredag! Ska bli SÅ skönt :) Kramar!

2010-01-08 @ 13:45:48
URL: http://emeliecatrine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0