Godmorgon FREDAG!

nyss ätit frukost och kollar på Vakna med the vocie, bra skit!
Fick precis ont i huvudet oxå:( inte ett dugg kul, är nog för jag sovit så sämst inatt, vaknat somnat vaknat osv. Är nog för jag är lite spänd och längtar efter en rolig sak, men vet ni? jag tänker vara så elak så jag itne berättar vad det är än, men det kommer!
Så skönt med helg, men längtar liiite mera till nästa helg då jag fyller år, så då blir det lite party, NAJS!
Men denna helg får bli hyffsad lugn, ikväll blir det mys med Adeline. Imorgon träning, sen hem till mina päron, fixa mammas hår och handlar lite grejer.  Sen är det ju robinson finalen, fy fan är så jävla irriterad på det där skitporgramet men ändå ser jag det, Får panik på den där Sanna, är hon inte grymt jobbig människa!? Ajja..
På söndag blir det jobb, men det gör inte sådär super mycket för på Måndag är jag ledig, för min Mormor fyller 80 år :)

snösnösnö, fan vad det har snöat de 2 senaste dagarna.. Börjar somsagt tröttna på snö, men är ju mysigt och trevligt att det är så mkt ljusare ute, men ändå. Snart dags att smälta bort och välkomna våren, men samtidigt, det är ju bara januari!

Tusan vad mycket tid jag fick att bara ta det lugnt denna morgon då, skönt.. Gick upp 40 min tidigare då jag inte kunde sova och ställde mig i en vaaaaaaaaaaaaaaaarmdusch. 

Nähepp, ska väl styra lite med det sista, annars blir det väl svinstressigt.
Är lat, ska åka buss till jobbet. Så jobbigt att gå på oskottade gator!

Kram, trevlig helg


Älskade ängel ;) dududutuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0