Gokväll

Känns tråkigt att helgen är slut, men såäre bara kämpa på så är det snart helg igen!
Soffhäng framför tvn. Sett lite av Blåsningen, ska se klart det sen då jag var tvungen att se vår allas älskade Köping. Nu ser jag falk men kommit på att jag redan sett denna film, Men bra är det..
Bev en sväng till Kimstad förut, en fika och sen klippte jag Pappa, Malin och Wille.. Hem efter det,käkade lite fort och sen drog jag och Teppan och tränade, Gick lite segt men var riktigt skönt. Villa imorgon då jag ska se hockeyn istället sen kör vi tisdag. SKÖNT!
Efter jobbet imorgon blir det även STORhandling, fan vad gött att fylla upp kylen. Sugen på storshopping bland all frukt, mums.. Sen efter det blir det somsagt hockey, LHC- Modo. Länge sen jag kollade så ska bli kul, som sagt tusen gånger roligare att kolla "live" än tv.

Nu ska jag se om blåsningen kommit ut på tv3 play eller vad det heter!?
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0