luktar nytvääääääääättat

Sitter i soffan och slösurfar och kollar lite på en gammal wallander film på 4an.
Var somsagt och jobbade förut, segt men gick ändå hyffsat fort. körde till halv 8 istället för 8, gött! Blev en promenad hem i snöyran.
Och dagen idag har varit trevligt. Jag och mannen åkte runt till en himla massa butiker samt ikea där vi även åt en smarrig lunch, gissa? Köttbullar såklart, jattä gott. Köpte en hel del saker som behövs om man säger så.
Sen har vi haft tvättstugan oxå ja, och nu är allt nytvättat, gillart!

Ska snart krypa ner i sängen, svååååååååååååårt att sova dem senaste nätterna:( Imorgon är jag ledig, och ska åka till Kimstad hyffsat skapligt, för att sedan åka in till min Mormor som fyller 80 år imorgon, kul ska det blir, träffa släkt som man inte träffat på flera år, trevligt trevligt..

Näe ni, nu ska jag borsta tänderna sen gosa ner i nybäddadsäng, Finns det nått skönare?
Kram




Jag längtar så galet mycket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0