mördarpass

Då var snart tisdagen slut och veckan börjar snart gå in på sista "halvan" Skönt!
Dagarna på jobbet har känts tunga, jag börjar bli lite trött på mörker och vinter, tråkigt att det ska komma mera snö och bli kallare igen. Är grymt sugen på vår, vårgläder och bara en ljusare vardag!

Ikväll har jag haft ett riktigt mördarpass rentutsagt på gymmet. Så jävla skönt det känns efteråt. Får väl se hur benen mår imorgon, för det idag var det dem som fick JOBBA!

Imorgon blir det jobb, sen tror jag det blir en tripp till Nkpg och köpa en diskmaskin och inte vädret är allt för tråkigt, Visseligen är det ju bara e4an fram och tillbaka men ändå. Ska ta mig ett snack med herrskapet!

Nu blir det föna håret sen krypa ner i sängen, jätte trött!
Kram

Kommentarer
Postat av: Marie

Det är 9 stolar i salongen & vi har ju öppet 7 dagar i veckan & alla stolar kan va fulla varje dag.. Vet inte exakt hur många anställda vi är.. Men chansar på att vi är runt 11-12 med de som jobbar extra osv.. Så ganska så stort..

2010-01-27 @ 14:15:21
URL: http://mommari.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0