sjukt bra känsla!

Jag är helt död/slut i kroppen fast ändå så är det bara positivt, en riktigt skön känsla! Jag och Teppan har varit på gymmet och kört slut på oss, Fan vad jobbigt det var mot slutet på löpbandet,men somsagt bara skönt att jag tagit tag i det på RIKTIGT, på onsdag är det dags igen, längtar redan!

Annars hade varit en helt vanlig måndag, jobb på schemat som vanligt. Tycker dagen gick hyffsat fort ändå för att vara måndag, och dagen var helt OK!  Tisdag imorgon då, då jobbar jag bara till runt 3 sen ska jag till Tandläkaren i nkpg vilket jag tycker är ganska onödigt, men är väl någon efterkontroll sen tandställningen. Lika bra att få det gjort.

Nu blir det tvmys tror det där spårlöst eller vad det heter börjar nu, dragit fram lite vindruvor jag hade kvar från igår.

Kram♥


Kommentarer
Postat av: ellen

Skönt att komma igång med träning, ser fram emot jag med kan göra det, men just nu har jag fullt upp att agera mjölkpump ;)

2010-01-19 @ 12:21:00
URL: http://ellene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0