Söndagen här också!

Ligger fortfarande i sängen och myser! Tänkte snart dra mig upp och fixa frukost.
Dagen idag blir nog en sväng till Ikano, hoppas bara mannen brevid tycker som jag. Och efter det ska vi börja med en liten "makeover" i köket, vad som sker kommer i bilder.
Sen ikväll är jag sugen på att gå på bio,vet inte riktigt vad jag vill se,men kanske Götakanal 3- dock hört att den inte är så där super bra, men måste för det se den, eller går det någon annan bra?!

Igår vaknade jag och kändemig sjuk, tur det inte blev nått med det tillslut, Men är fortfarande så jäkla förkyld och sådär:/ Städade iaf bort julsakerna och byte tillbaka till dem "vanliga" gardinerna.  Åkte in till brorsan på eftermiddagen och fickade där tillsammans med Mamma och pappa,Trevligt!
Kvällen avslutades med god mat och Robinsson, Mysmys.. Dock så verkligen ogillar jag mina grannar mer och mer för varje heög som går, Viiiiiissst jag ska inte va nån gnällspik men det är faktiskt grymt irriterande när man sitter hemma och har myskväll och dom drar igång världens jävla fest där uppe med Singstar och allt, och då var klocklan efter 10 eller vad det nu är lagen säger. Ajja låter dem hållas men tycker man kan fundera liiiiite, det är ändå en lägenhet dem bor i inte hus, dessutom när det är varje helg!!!....


Nu blir det fukost, Kram


Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: Den är från MQ.

2010-01-10 @ 10:53:58
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: EmelieCatrine

SV; Ja, hon kallas Dani! :) Hon har väldigt skön stil, lite reagge/indie stil typ. Hon gick i min klass på gymnasiet! :)



Jaha okej! Men då kanske det är därför jag inte känner igen dig.. Känner mest 88:or som gick på Kungsgård, men även några 89:or!



Hoppas du har haft en skön helg. Kram!!

2010-01-10 @ 20:39:00
URL: http://emeliecatrine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0