uttråkad till tusen!

Okej! Jag har nog universums tråkigaste dag idag :( Finns inget att göra. sitter bara hemma och tråkar. Visst det har ju gjort reslutat i hemmet, städade i förrmiddags och sådär men nu hela eftermiddagen har varit en plåga för mig som blir galet lätt rastlös.
Spenaderar senaste 1h 30 min i telefonen med Malin, trevligt trevligt. Men sen dess så sitter man här i soffan med datorn i knät. HEY vilken dunder Lördag.. Guinness kommer hit sen vid halv 7 så ska vi vara hundvakt åt honom, så en liten promenix sen tänkte jag ta, första gången jag andas in frisk luft idag isf, för det räknas väl inte när jag öppnade fönstret och vädrade i sovrummet?! haha.

Snart dags att börja med lite krubb oxå, blir "bollar"= kroketter samt lövbiff och beanääässås(hatar att ens försöka stava till det ) haha. Gottgott. Sen blir det soffhäng hela kvällen antar jag, Robinsson och sådär att se på tv. Blir nog bra.

Hoppas ni har en rolig kväll iaf..
KramKram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0