2 Juni

Gokväll..

Ligger på bäddsoffan hemma i kimstad hos mina föräldrar. kom hit i förmiddags och har legat och solat hela dagen med mamma, fy vad jag har bränt mig. Ska bli superväder imorgon oxå så därför valde jag att sova kvar här så man kan vara ute hela dagen imorgon med,  dock med en bra solkyddsfaktor, så skönt för didde oxå att kunna vara ute hela dagen.  bra för oss alla helt enkelt, hehe..

så min dag har varit riktigt bra, slappat i en solstol och snackat skit med min älskade mor.
Testade min nya locktång på henne förut, riktigt bra var den, visar bild på den en annan dag samt vad den heter..  Men när jag väl lockat hela håret så testade jag att göra en uppsättning på hennes oxå, blev super fint.
På fredag ska jag göra två stycken baluppsättningar, längtar. Så kul att göra det, skapa helt enkelt, det är det jag brinner för!

Ne nu ska jag stänga av datorn och försöka sova så det snart är morgon igen, hehe..
Sov gott och godnatt..


saknar min älskling när jag inte sover hemma, älskar dig massor hjärtat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0