29 Juni

kanske var dags för uppdatering!

Jahopp vad har hänt? Det har varit midsommar vilket vi firade tillsammans med Min bror Jonas och Malin nere i västervik på Lilla rätö. Var super mysigt, spenderade Onsdag- Lördag där. Och jag längtar redan dit igen. Älskart!

Annars har dagarna rullat på, legat i solen så mkt som det bara går. hur underbart som helst. Grillat ute i ekängen i söndags och igår så var vi med mamma och pappa till Kapten Bille´s och åt god mat tillsammans med dem, Dem firade nämligen 24 år som gifta :) Och idag så har jag varit en väldigt snabb visit nere på Ams sen till gamla jobbet sen så satt jag och Adeline uppe vid parken hos mig och stekte i solen och pratade en massa, super mysigt. Jag gav henne liiiiiiiiiiiite försenade födelsedagspresenter men va tusan bättre sent än aldrig:) Hoppas det var bra saker gull:)

Nu så sitter jag och kollar på tv och det är inget annat än Allsång på skansen, dock saknar man ju min mamma och hennes fina stämma:D Antar hon sitter hemma med ett leende och sjunger som en tok!


Kommentarer
Postat av: adeline

Super fina saker gumman :) har redan invigt tishan :b

ha en mysig kväll så hörs vi imorn:) Pussis

2010-06-29 @ 20:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0