30 juni


Ligger i soffan o slö tittar lite på tvn, samt tömnmt min mobil på lite bilder.
Idag så har jag och mannen åkt runt i lite butiker i tornby och tog även en sväng in på Ikea. fick med oss lite små grejjer hem, bland annat blomma, duk och ljus till balkongen så nu är den lite mysigare :)
Jokke stack och spela golf med en arbetskamrat på eftermiddagen så då åkte jag och Diddeman till Kimstad en sväng, mysigt. Tog pendeln hem vid 19 och då åkte vi ut till Ekängen. Kastade lite boll med didde så nu sover han gött här i soffan..

Inmorgon blir det upp med tuppen, ska infinna mig i tandläkarstolen 8:10 =/ mindre kul om ens ett dugg kul, bara dyrt och tråkigt, men men. Efter det ver jag icke vad som sker, ligga i solen, sen på eftermiddagen blir det ytterligare en visit till gamla jobbet.. SHIT såg precis vädret, strålande sol och över 30 grader i helgen, stekstekstek fan vad jag älskar värmen efter den här kalla vintern vi haft.

bjuder på 2 kassa mobilbilder på mig idag



Godnatt, Kram



Kommentarer
Postat av: Sandra

svar: Tack =)

2010-07-23 @ 09:57:53
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0