"fredag" imorgon

känns riktigt skönt, hade uppskattat mer om det var så att vi var lediga imorgon som ljudfilslyssnarna på jobbet är. men ickke vi ska jobba till 15 som på fredagar, får väl gå, bättre än 17 :) Ser fram emot låånghelg!

dagen på jobbet idag gick faktiskt ganska fort fick sluta en timma tidigare oxå. Har klippt en vän sen bara tagit det lugnt. Blev smaskig mat från saigon förut. SKulle lägga mig och vila en stund efter maten, sltade med att jag sovit från 19-22 ! känns väl lagom kul nu när jag snart ska sova igen, men faktiskt så är jag fortfarande lite trött så det blir skönt.

Precis droppat saltlösning i diddemannens öga, stackarn. hans ena öga vätskar sig så mkt så jag slog slag i saken och ringde till vetrinären och kolla vad jag skulle göra, så blir badda med saltlösning nån/några dagar annars blir det ett besök hos vetrenären. Hoppas det går över, Så tråkigt att behöva gå till vetrinären samt så är det ju aningen dyrt, Visst får kosta vad det vill bara min bebis mår bra MEN finns ju roligare saker att lägga pengarna på!

tackar för mig, Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0