Känns som våren är lite på ingång...

Åhh vad jag längtar till våren, ger mig lite vårkänslor när solen tittar fram om dagarna nu, samt ljusare på mycket längre :) gillarlalallalal läget

Ligger i soffan och bara glor, vill se på "familjen annorlund" och massa annat som är på tv idag, men herrn envisas med att se på hockeyn.
Idag efter jobbet så fick jag med Jokke på stan( inte ofta då han inte gillar att shoppa på stan, nätshopping är hans grej, haha ) Jag fick med mig en typ tunika, baslinne och strumpbyxor hem. Testade ett par helt sjukt snygga Nike sneakers som jag vill ha men min jävla vänstra fot har jag ju en knöl på så den skon klämde lite, men tror det kan bero på att den skon inte var testad någon gång i butik, får kicka runt i lite andra butiker, men dem var iaf galet snygga.

haha, kom in en "psyksnubbe" på gina när vi gick runt där. Ni vet dem där små gula skyltarna som står innan för dörren i en butik "halkrisk" eller vad det står på dem? Iaf, han ställde sig framför den och börja prata och sa nått i stil med " Det är väl ingen som ser dig, DU som är så ful" haha, tyckte det var lite små roligt även om jag är rädd för sådana människor, eller rädd o rädd bara obekväm med dem och "rädd" att dem ska börja prata och ha sig med mig, usch...

Nu ska jag läsa lite bloggar sen se på tv.
tjingsving,kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0