ständigt trött!

Redan hoppat ner i sängen, är så sjukt trött, vet inte vad det är med mig igentligen, tycker att jag jämt är trött!!
Men iaf, ligger nerbäddad i sängen och pysslar lite med mina naglar, tog bort mitt avskafta naglack och tänkte måla på lite nytt med en våååårig färg:) även lyxat lite med mina nagelband och masserat in dem med nagelbandsolja, ser så fräscht ut efter, dem såg lite tråkiga och torra ut innan, men nu så.

Veckan börja dra ihop sig och snart är det fredag, det är helt sjukt vad lycklig jag blir av tanken"snart är det Fredag", Denna vecka skulle jag lika bra kunna strycka i allmenackan inte ett dugg bra eller speciellt rolig vecka :/ Tråkigt, funderar på en ändring! Men men mer om det vid ett senare tillfälle..
Helgen ser hyffsad späckad ut och det känns bra.. :)

Nähe ni, dags att måla på lacket på naglarna så jag kan lägga mig till rätta och sova om ett tag.
Godnatt, Kram


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Jack, min älskade vän!
Jag saknar dig så det gör ont, en del av mig fattas och det är du. Du var något alldeles speciellt, din och min vänskap var speciell. Du var bra på att trösta om jag var ledsen, du var bäst på alla sätt och vis, din glädje och kärlek till familjen är oersättlig. Som sagt jag saknar dig så det gör ont, förbannat jävla ont...

Kommentarer
Postat av: Emma -foto m.m.

till förskollärare :)!

2010-03-18 @ 11:19:43
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: jenka

tack för kommentaren :)

2010-03-18 @ 11:41:20
URL: http://jennikemikaela.blogg.se/
Postat av: Emma - foto m.m.

okej :)! Hmm jaandu ja kommer fasen inte ihåg hur de är me de :O!

2010-03-18 @ 16:14:49
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0