deklarationen inskickad, CHECK!


Ligger i sängen och ska snart sova hade jag tänkt..
Åkte direkt till Kimstad efter jobbet och hämtade hem bebis :) mys!

Fan vad gött det är med vår och soool, hoppas att vädret håller i sig nu ett bra tag, somsagt man blir så mkt piggare av lite sol:) Snart sommar oxå, hur underbaaaaaaaaaaart är inte det!?

Fick ett riktigt obehagligt/vidrigt samtal i morse från en "gubbe" som ringde angående min blocket annons på min balklänning, FY känns som han var ute efter något helt annat. Jävla as, brinn i helvetet

Planeran denna vecka är inte alls mkt, jobba och träna imorgon, ska bli sjukt skönt med träning, varit lite slappt sista månaden. Sen har jag och min man kommit överens om 5an i ryds spåret någon/några kvällar i veckan, SKÖNT!

Föresten, lämnat in deklarationen än? Jag fick in mina igår, både privata och företaget. Är så tacksam för att jag fick hjälp med företagsdeklarationen annars vet jag inte hur det skulle sluta, noll koll på sånt där, sen iomed att jag inte håller på med företaget längre så har man liksom lagt allt det där lååååångt bak i huvudet..

Nu blir det släcka lampan och sooooova!
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Erica

hehe tack ;) inte så avancerad frisyr om man säger så! Tog typ 3 min ;) haha! Färgen börjar faktiskt gå ur endel, måste färga nytt :D Saknar dig så in i h-lvete!<3<3

2010-05-04 @ 21:57:51
URL: http://fruuktsoppa.blogg.se/
Postat av: Erica

Svar; I helgen ska jag tävla lör och sön i LINKÖPING ;) PÅ lördagkvällen ska jag fira min kusin som fyller. Men nästa helg 14-16 har jag inget planerat, hur ser det ut för dig då?

2010-05-05 @ 09:56:59
URL: http://fruuktsoppa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0