hello


Idag fick det bli att sluta jobbet kl 12 istället för 17.  Har ont i magen så orkade inte vara kvar längre.. Tyvärr känns det nästan värre nu samt lite huvudvärk på det, alltid nått fel på mig :/

Blev gå hem från jobbet för mig och didde, promenerade tillsamman med Adeline som hade med sig Zimba till jobbet idag.. Väl hemma möttes jag av ett hav med reklam som alltid MEN där låg även en påse från h&m. Trodde det skulle komma med smsavi så jag fick åka och hämta ut det, men icke, smidigt!  Ska visa bild vad som låg i. Dock kom inte hela beställningen med så väntar på ytterligare ett paket, tack fina mammi som beställt sakerna till mig♥

Har ätit lite sallad till lunch och bara legat/ligger i soffan. Didrick är uttråkad och kastar ner sina leksaker på golvet hela tiden så blir han förbannad om jag inte är tillräckligt snabb med att plocka upp dom, knäpphund!




Nähäpp, ska kolla lite tv.. väntar på att mannen kommer hem.

Kram

Kommentarer
Postat av: EmelieCatrine

Ja, precis! Finns inget värre än att komma till nya ställen, fy! Men nu har jag haft turen att vara på samma förskola sen typ i slutet av januari. Inte heeela tiden, men väldigt väldigt ofta. Ska vara där i sommar också så det känns jättebra! =)



Du, jag är verkligen inte en pluggmänniska heller. Har aldrig gillat det!! Började ju plugga januari 2009, men var inte ett dugg mogen och motiverad, fy =/ Men du jobbar bara i Linköping nu eller, inget plugg?



Kram!!

2010-05-17 @ 17:49:01
URL: http://emeliecatrine.blogg.se/
Postat av: Magda

åhh den klänningen är så fin, den har jag tänkt ha som midsommarklänning ;) Hoppas allt är bra med dig gumman!

2010-06-20 @ 20:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0