Lördag

inget aktivt bloggandehär inte..
men nu så...

Kan väl berätta lite vad som hänt senaste tiden,inte för att det är något speciellt men ändå:P
förra helgen så hade jag och min man riktigt mys här hemma, köpte hem kina mat och en massa godis till kvällen, Vi firade nämligen 4 år tillsammans den 21 maj ♥ Fick super fina rosor. Älskar dig massa massa massa.
Vi var oxå hundvakt hela helgen åt Guinness så därför spendera vi en del av helgen i kimstad så hundarna kunde springa lösa och busa en massa. Jag var även på Elins konfermation vilket var roligt. Dock var väl kyrkan inte super kul direkt, det var så långdraget alltind..
Jobbat hela denna vecka och igår var det äntligen fredag igen. Skulle bli en after work med Adeline vilket slutade med att jag ramlade innanför dörren vid halv 4 hugget inatt, Fasiken vilken rolig kväll det blev, spontanautgångar är nog det roligaste,håller ni med?
Och idag, varit grymt seg och inte orkat göra nått spec, v ar bokat att jag skulle till Malin och umgås med henne samt färga hennes hår, men  blev lite taight med tid då dem skulle på grillfest ikväll.. Jag hade även velat gå på stan en sväng, men det blev inget heller, imorgon kanske? Imorgon ska vi även på valpkurs med diddemannen, ska bli intressant, första gången. Halv11 börjar det,så det är lungt för mig ikväll. Mannen däremot är med några kompisar och grillar och dricker nån/några öl. Ganska skönt att va lite "ensamm" hemma ibland oxå.  Har ju min diddeman här:)

Nått bra på TV ikväll? vill man ens se melodifestivalen när inte ens sverige är med?

Kram

Kommentarer
Postat av: Marie

det är verkligen inte varje måndag man vaknar med ett leende på läpparna, men ibland så.. hoppas att din sista arbetsdag blev fin! du vet vart jag tycker att du ska söka jobb :P

2010-05-31 @ 20:36:56
URL: http://mommari.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0