4 Oktober

Vart tar tiden vägen?
1 månad sedan ja skrev här.. Men dagarna går i ett dock inget speciellt roligt som händer, jag jobbar kommer hem äter och sedan sover, somnar så tidigt eftersom jag går upp kl 05.. Dock denna vecka så är det kvällsvecka, vilket innebäör att jag kan sova tills jag vaknar börjar jobba 15 och stämplar ut 24.. Så ser mitt liv ut just för tillfället..
Helgen som kommer blir det spendera tillsammans med älsklingen i Stockholm.. Gå på Blue man group samt shoppa och mysa på hotelet, Tror det behövs:)

Annars då? Hösten är verkligen här nu, löven faller och det är rent av svin kallt ute, iaf  tidigt på morgonen.. Idag har vi även kanelbullens dag, mums.. Bakade bullar igår sen bjöd vi in Jokkes päron Maria och Daniel på fika.
Självklart har jag redan klämt i mig en bulle idag oxå tillsammans med en chailatte, mycket gott..

Nu ska jag ta en dusch, sen bara ta det luuuungt innan man ska iväg och jobba!

Ha en bra dag

'
Bild på diddeman i sommras på en fisketur

Kommentarer
Postat av: Erica

Den där bilden är så söt på Didde!:)

2010-10-11 @ 21:09:16
URL: http://fruuktsoppa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0