5 September


Ligger i sängen och har planerat att stanna här hela dagen! Har åkt på en sån jävla förkylning :/ Den bröt ut helt igår så nu blir det kurera sig..Måste iofs till affären en sväng och handla lite bröd och små smaker, Kanske köpa en massa apelsiner så man får lite cvitamin kick!

Är inte så super aktiv här inne känner jag..Men vardagen ser ut som så att jag jobbar, sover,äter.. Veckan som kommer blir det "kvälls vecka", ska bli spännande och testa på dem tiderna Dvs 14:40- 24:00 Men det bästa är ju att man bara går 4 dagar, så fredag är ledigt :)
Helgen har jag spenderat med min familj.. Pappa hämtade mig i fredags så blev det grillat på kvällen sen sova i Kimstad. Lördag träffade vi mormor & morfar och fikade på stan samt gick en runda i butikerna.. Sen på eftermiddagen skulle jag träffat Erica Men det går visst inga tåg nu på ett tag? Dem håller påatt byta spår..Kanske lika bra det att det blev inställt för  frammåt kvällen mådde jag inte bra alls så jokke kom och hämtade mig och didde. Skönt att sova i sin egna säng!

Nahepp, glo lite tv då!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0