1 April


Nu är det väl ändå vår? Synd bara att vädret inte bjuder på strålande soool dagen till ära.
Dagen bröjade med en låång skön sovmorgon till kl 11.. Tror det börjat bli en vana att sooova länge, men det gör mig inget. Är rätt uttråkad om dagarna så att sova bort en bit av förmiddagen känns ändå helt OK! Man får väl helt enkelt passa på så länge man kan.
Har hunnit med, frukost, promenad med didde och en skön dusch. Ska snart fixa ordning mig och ta någon lunch. Äntligen kom Jokke iväg till jobbet skapligt oxå så han kan sluta kl 15. Då ska vi ner på ett litet ärende på stan sen slappa lite. Kvällen bjuder på grillat ( om vädret tillåter) ute i Ekängen :)

Hoppas på soool i helgen!! Är så sugen på glass ute i solen. Såg att Halvars hade öppnat i Norrköping redan, mumms!
Imorgon kväll blir det in till Norrköping och se Mia skärringe " Dyng kåt och hur helig som helst"

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag mår bra men det börjar bli tungt och känner av förvärkarna mycket nu så jag hoppas att det är dags snart så jag inte behöver gå typ 2 veckor över tiden :) Detsamma till dig :) kraaam

2011-04-01 @ 15:13:22
URL: http://magnussonmatilda.blogg.se/
Postat av: malin

mamma såg den för några veckor sedan, sjukt rolig tydligen :D, ses snart :) <3

2011-04-01 @ 17:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0