2 April


Ingen sol men en hel del plusgrader ute idag. Skönt :) Sitter med balkongdörren öppen och lyssnar på alla "vår"ljud där ute, fågelkvitter..  Gick bort och hämtade bilen förut och tog en tur till biltema, eller jag och jag, Jokke ville dit. Nu har han och diddeman åkt ut till Ekängen och ska byta till sommardäck och tvätta bilen. Kul för didde och springa lös på tomten. Var ju där igår oxå och hade grillpremiär som sagt, mums vad gott det var. Kollade även igenom fotoalbum på bebisjoakim, lilla charmtrollet :) Nyfiken på hur våran lilla plutt ser ut, vem den är lika och sånt där! Hälften du, hälften jag

Jag ska alldeles strax göra mig i ordning för kvällens äventyr i Norrköping. Jag ska hämta upp Teppan vid halv 5 så då rullar vi in till nkpg och äter mat någonstans, misstänker att det är svårt att hitta nått bra matställe just ikväll. Skulle boka bord på Butlers i torsdags men det var tydligen fullbokat hela lördagen:/ Typsik, var galet sugen på deras planka! Vi får helt enkelt se vad vi stoppar i oss! 
Halv 8 börjar föreställningen " dyng kåt och hur helig som helst" och mina förväntningar är HÖGA. Hört att den/ hon ska vara riktigt bra, vilket jag inte tvivlar på.

Ha en toppen kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0