24e April

Glad påsk=)

Har en hel mysig lång helg tillsammans med min älskade man. Spenderat dagarna ute i solen. Idag ska vi åka och äta påsklunch i Norrköping hos Mormor & Morfar. Trodde först att vi inte skulle kunna åka dit idag för inatt/ tidigt imorse låg jag och hade jordens förvärkar och bara hoppades på att våran lilla bebis ville komma ut som en liten påskpresent till oss :p Men efter någon timma lyckades jag somna om och har inte riktigt samma värkar nu.. det kommer och går lite men betydligt svagare.
Jag har gissat datum när jag tror att den lilla tänkt sig komma och faktiskt så har jag känslan att den kommer komma lite tidigare, nämligen den 4e Maj.. Vi får väl se :) inget mig emot :)

Idag går vi in i vecka 38 dvs 2 veckor kvar till beräknat förlossningsdatum, men gör ett separat inlägg om det sen som vanligt med bild :)

Nu ska jag styra vidare här hemma innan vi ska dra oss till Nkpg!
Hejhopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0