26e April

Halloj!

Dagen startade riktigt bra med ett förmiddags besök av Ewe :) Fika och en massa prat.
Nu sitter jag i soffan och slöar, slängt i mig lite lunch precis. Har riktigt ont i bäckenet idag så det blir lugna puckar för min del! Hoppas på att bebis gör sig redo och vill titta ut nu snart, gärna om några dagar skulle jag bli glad. Idag är det 12 dagar kvar tills vi når det beräknade förlossningsdatumet 8 maj. Jag har somsagt tippat på att den kommer den 4e och mina föräldrar gissar på helgen som kommer.. Vi får väl se. Skulle bli glad om jag slapp gå över tiden iallafall! Längtar som en tok och är såååååååå nyfiken så jag vet inte vad :p Packade klart BB- väskan till bebis och mig igår, så nu är vi redo!

Annars då? Vädret strålar och man njuter av varenda sekund av värmen. Dock har ju pollensäsongen dragit igång och jag påminns varje dag om hur mycket jag ogillar skiten. Kan inte äta några tabletter just nu i och med graviditeten så får nöja mig med en nässpray.. Bättre än inget.



Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! fin blogg du har :)

2011-04-26 @ 22:38:39
URL: http://malinelisabeth.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej! fin blogg du har :)

2011-04-26 @ 22:40:06
URL: http://malinelisabeth.blogg.se/
Postat av: Matilda

Gud snart är det din tur :) Så himla spännande och mysigt!!! Hoppas att bebben vill komma nu snart! Kram

2011-04-27 @ 14:33:40
URL: http://magnussonmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0