28e April

God förmiddag gott folk!

Började dagen med ett besök hos Barnmorskan, nämligen vårt sista inbokade besök innan beräknad förlossning. har ett inbokad 4 dagar efter Bf som jag verkligen hoppas slippa gå på. Men allt såg som vanligt jätte bra ut, hjärtat slår på fint och den är redo att komma till oss nu, frågan är bara näääääääär. Man är lite mer otålig nu när man vet att den kan komma när som helst, dagarna går så mycket saktare än förut. Men bara hålla ut, snart kommer du ju till oss vilket som :) och vi båda längtar efter våran lilla skatt♥

Frågan är bara vad jag ska hitta på nu? Finns inte så mycket att göra :/ Mannen min slutar inte förens vid 5 så det är några timmar att slå ihjäl här hemma innan jag får sällskap.
Kanske en tur upp till parken i solen med diddeman vore nått!

Ha en toppen dag hörrni! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0