29e April


äntligen Fredag och helg =] Riktigt härligt. Hoppas det här fina vädret har tänkt stanna över helgen oxå, det vore ju inte dumt precis.
Sovit mestadels hela dagen, känns kanske inte super bra men man kanske får passa på medans man kan helt enkelt!? hehe. Bebis pysslar runt där inne just nu och det är sååååå mysigt. Lite förvärkar kommer och går, vilket iofs är bra på sitt sätt även om det gör lite ont.. Vi får väl se vad som sker nu i helgen, mina föräldrar tippar ju på bebis.. jag tror inte på helgen, men vem vet?! =p

Nu tänkte jag faktiskt vara så snäll och duscha diddeman ( han tycker nog jag är mindre snäll då) För han är en smutsgris just förtillfället. Så ja en dusch såhär fredagen till ära blir perfekt.

Hoppas ni alla får en trevlig Valborg. Här blir det lugna puckar med lite grillning.
Kram


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag hoppas på helgen!! Fy fan, är nästan lite avis för det du har framför dig. Det är en sån otrolig upplevelse o få se sitt barn för första gången!!! P.s Jag tror nog allt att det är en liten grabb ni kommer att få! =) Lycka till nu Johanna!!!!!!

2011-04-29 @ 21:29:34
URL: http://jenga.blogg.se/
Postat av: daniella

jasså du är oxå en twilight-nörd ;) man får inte nog av dem!



grattis själv :)!!

2011-04-30 @ 12:49:59
URL: http://daniellagoretti.blogg.se/
Postat av: Anna

Så himla mysigt det är att läsa din blogg:) Lycka till med allt! kram

2011-05-02 @ 07:53:51
Postat av: johanna

Tack :) Kram

2011-05-02 @ 16:24:36
URL: http://jolieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0