6 April


Godmorgon. Då har vi redan sparkat igång dagen här hemma med en mysig frukost framför tvn! Annat mot igår då jag och didde klev ur sängen kl 12!
Ska strax börja göra mig iordning för Mamma ska komma hit om ett tag så ska vi åka och fika och sen ska vi kolla runt i inredningsbutiker mm :)  Drömma mig bort till vårat nya boende, fy tusan vad jag längtar!! Påtal om det, idag går intresseanmälan ut för våran lägenhet så vi får väl se om vi blir ner ringda nu i slutet av veckan, var riktigt många som anmält intresse iaf! kul för dem, hehe. tycker bara det ska bli helt underbart att flytta. Att slippa bo i lägenhet i sommar känns lyx! :) och all annan tid framöver med såklart:) jag och min lilla familj:)

Lite uppdatering om våran lilla plutt: DEt är trångt där inne i magen nu och det känns storskillnad på aktiviteten. Nu är det mer en hand/fot som trycker till och sparkar på magen, mest på samma ställe. Förut kände man ju full rulle åt alla håll och kanter. Min sömn blir allt mer avbruten av 10000 st kisspaus eller bara det "enkla" som att vända på sig. Jag älskar min mage och har svårt att tänka mig att den snart försvinner, konstig känsla? men en helt underbar känsla att jag då snart eller att VI snart har våran lilla skatt här hos oss♥ Tanken gör mig alldeles varm inombord



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0