9 April


Vaknade upp till sol:) det gör att det blir lite lättare att gå upp ur sängen. Traskade direkt ut på morgonpromenad med Didde.  Så skönt, och ute så skymtade vi en hel del vårblommor :)
Har just precis ätit en god lördagsfrukost, dock i min ensamhet då Jokke är iväg på några timmars jobb. Men vid 13 är han hemma igen och då ska vi äntligen åka till babyproffsen och hämta barnvagenen som kom i veckan :) Wiiiiii. Ska ta kort på den sen och bjuda er på! älskar den!

Annars vet ja inte riktigt hur planerna ser ut en dag som denna. Lugn hoppas jag för just nu har jag så grymt ont ( foglossning ) eller nått i den stilen. Kryckor hade varit en bra vän idag. Hoppas det blir bättre när jag "kommit igång" mer med den här dagen.

Njut av solen mina vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0